top of page

סיפור מקרה – קושי להיכנס להריון

הגיעה אליי מטופלת שמנסה כבר שנה להיכנס להריון הרופאים לא עלו על בעייה בגוף שלה או אצל בן זוגה ובכל זאת היא התחילה טיפוליי פוריות. במהלך הטיפול עלתה בה חווייה כשהיא נזכרת שאמא שלה לא הצליחה להיכנס להריון ספונטני ועברה טיפולי פוריות ובתור ילדה עברה בה המחשבה שהיא כמו אימה גם תצטרך לעבור טיפולים דומים ושהגוף שלה לא יכול להחזיק הריון. אחרי ששיחררנו חוויה זו היא הרגישה הקלה והצליחה לראות את עצמה עומדת מול הים כשהיא לבושה בשימלת הריון בחודשים מתקדמים תחושה זו נכנסה לכל גופה ורעד החל למלא את כל גופה והיא פרצה בבכי מתמשך.


אחרי שבועיים ניפגשנו שוב הפעם היא הייתה ממש לקראת טיפול פוריות נוסף עשינו עוד שטיפה ולאחר כמה ימים נפגשנו לטיפול עיסוי כדי להכניס רוגע למערכת לקראת הטיפול.

כעבור חודש קיבלתי הודעה כל כך משמחת שהיא נקלטה בשעה טובה ואף באופן ספונטני ללא צורך בטיפול הפריה.


מטופלת נוספת שהגיעה אליי גם עם קשיים להיכנס להריון ועם בעייה של קרישיות יתר בגוף אחרי שבגיל 25 חוותה ארוע מוחי ששינה את חייה. היא יצאה ממקרה הארוע המוחי בטוב ובהצלחה אך במהלך הטיפול חוותה את תקופת האישפוז הפחד והתחושה שהגוף שלה לא בסדר ושהוא לא יכול להחזיק הריון . הפחדים מתחושה זו צפו ובכי רב התפרץ החוצה. היא עיבדה את החוויה ולאחר השטיפה הרגישה שהגוף שלה חזק ובריא ואף חשה פתאום את המגע של סבתא שלה שנפטרה והיא הייתה מחוברת אלייה מאוד. הרגישה איך אותה סבתא משרה בה ביטחון והגנה והיא יצאה מהטיפול בהרגשה שהגוף שלה יכול להכיל את ההריון ושהוא חזק ובריא.

גם מטופלת זו לא נזדקקה ליותר טיפולים ובעזרת תמיכה של חברה משותפת אשר עזרה בדיקור סיני היא נקלטה באופן ספונטני והיום היא חובקת את בנה הראשון והמתוק.

bottom of page